HTML

2011.09.08. 20:53 .sas

been a long time

 Elég régen nem írtam már egy sort sem. Hogy mi történt az elmúlt pár hónapban? Nagyon sok minden, de fogalmam sincs hol kezdjem.

Elköltöztem a családtól végre -lejárt az egy éves szerződésem. 

Beköltöztem egy magyar házba -no comment.

Megismertem pár kedves embert -köztük találtam barátot is- és még párat, akik csak mutatják, hogy azok, illetve kaptam pár számomra előnytelen ajánlatot is. 

Feladtam a new malden-i házat, ahol délelőttönként dolgoztam a kingston-i család mellett. Lett helyette egy szerződéses állásom egy Care Home-ban, amit nem szeretek. A surbitoni házat megtartottam délutánra.

Leszoktam a dohányzásról -ezt kellett volna először leírni! :)

Még mindig jobban érzem magam Londonban.

Végre letisztult pár dolog. Tudom, hogy mi hiányzik a gyerekeim mellett, miben kell változtatnom és milyen irányba menjek. Nem lehetetlen.

A múltkor találtam ezt a szösszenetet az egyik közösségi oldalon, tetszik, megosztom:

"Mielőtt elítélsz, vedd fel a cipőmet és járd végig a múltamat. Érezd a könnyeimet, éld át a fájdalmaimat, az örömeimet. Tedd meg a lépéseket, amit én megtettem és botladozz meg minden kövön, amelyen én megbotlottam és mindegyik botlás után állj fel és menj tovább úgy, ahogyan én is tettem. Csakis ezután ítélkezhetsz rólam. És akkor majd mondhatod, hogy ismersz."

És akkor most hallgassunk egy kis zenét :)

https://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I

 

https://www.youtube.com/watch?v=UQxebE9TH3g&feature=related

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: london


A bejegyzés trackback címe:

https://sass.blog.hu/api/trackback/id/tr293212316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása