HTML

2011.02.06. 19:40 .sas

Francia Mama

 Feltevésem, miszerint az anyuka tiltotta meg a Francia Mamának a társalgást helyesnek bizonyult. Éppen a reggelimet készítettem, amikor Francia Mama jött be nagy boldogan a konyhába és beszélgetni kezdett. Az anyuka nem volt otthon mert a fiúkat vitte el rögbizni, így szabad volt a pálya neki.
Ahogy egy Francia Mamához illik, ezen a reggelen is nagyon elegáns volt -visszafogott szürke kosztümöt viselt és finom parfümillat lengte körül. Néha kérdezgetett magyar szavakat és próbálta kimondani, ami néha elég vicces volt, de értékeltem igazán az igyekezetét. Mindig értékelem, amikor egy külföldi megpróbál magyar szavakat mondani. Cserébe háromszor ismételtettem meg vele a croissant szót, mert annyira franciás és annyira jól hangzott...

Ő sem egy házias típus, mint ahogyan általában az angol nők sem azok. A macska megint odahányt a padlóra, de ő sem szedi fel, mint ahogy az angol család sem, hanem helyette kinyitotta az ajtót szellőztetni. Nekem volt kellemetlen az egész, így újfent felszedtem és kidobtam. Utálom! Bár hétvégén semmit nem kell csinálnom, és ezt is otthagyhattam volna minden gond nélkül, de annál jobban zavart, hogy kerülgessem, nem beszélve arról, hogy mennyire gusztustalan.

Már majdnem egy órája beszélgettünk, amikor megkérdeztem tőle, hogy az anyuka miatt nem beszélhet-e velem. Észrevettem ugyanis, hogy amikor meghallja, hogy beszélgetünk már sikít neki, hogy menjen be a szobába. Egy enyhe zavart mosollyal bevallotta, hogy igen, nem lehet neki beszélgetnie velem, mert az anyuka szerint én nagyon elfoglalt vagyok hétvégén... Biztosítottam arról, hogy ha elfoglalt vagyok, azt jelzem felé, így amiatt ne aggódjon, egyébként is élvezem a társaságát. Azóta, amikor a Francia Mama meglát mindig egy cinkos mosollyal üdvözöl. Szegény nénivel egyébként nem nagyon foglalkozik senki a házban, Godzilla csak meghívja, aztán tesz rá, mint minden másra.

Szólj hozzá!

Címkék: anglia francia london angol


A bejegyzés trackback címe:

https://sass.blog.hu/api/trackback/id/tr842642836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása